برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( اسکریپت مدیریت مشتریان crm )
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( اسکریپت مدیریت مشتریان crm )
- شنبه ۲۲ مهر ۰۲ ۱۰:۰۶ ۵ بازديد
- ۱ نظر
استفاده از نرمافزارهای CRM به عنوان یک ابزار کلان در سازمانها، میتواند بهبود قابل توجهی در بهرهوری سازمانی داشته باشد. در راستای افزایش بهرهوری سازمانی، اجرای یک پروژه پیادهسازی نرمافزار CRM با رویکردی موفقمند میتواند اختلافسازنده باشد. ابتدا باید نیازها و اهداف سازمان را به دقت تعیین کرده و سپس نرمافزار CRM مناسبی را انتخاب نمود.
در این راستا، برخی از بهترین CRM ایران از جمله «سیستم گلو»، با قابلیتها و امکانات گسترده ارتباطی، گزارشگیری مؤثر، و امکانات سفارشیسازی مناسب برای شرایط مختلف سازمانی میباشند. پیادهسازی موفق نرمافزار CRM نیازمند هماهنگی با فرآیندهای سازمان، آموزش مناسب کارکنان، و پشتیبانی فنی فعال است. با رعایت این موارد، سازمانها میتوانند از این فناوری بهرهمند شده و علاوه بر بهبود ارتباط با مشتریان، بهبود قابل ملاحظهای در بهرهوری عملیاتی و مدیریت منابع خود را مشاهده نمایند.